Friday 8 January 2016

review buku ; CATATAN MAT LUTHFI

sebenarnya da lama aku baca buku ni. da dekat setahun lepas mungkin. tapi dulu tade semangat nak buat review. hehehe. skang tgh ada mood ni.

tajuk : CATATAN MAT LUTHFI
penulis ; MAT LUTHFI
penerbit : PUTEH PRESS


untuk aku ingat balik benda yang aku baca setahun lepas agak susah tu. hehehe. tapi, aku ingat aku beli buku ni dengan akak warongway, si penjual buku underground. hehe. sebab masa tu payah nau nak cari buku ni kat kedai2 buku. asek abes je.

aku ingat isi kandungan buku yang tak berapa tebal ni merupakan himpunan status2 di blog atau fb mat luthfi sendiri. aku juga ingat aku baca sambil tergelak geli hati. hal2 serius yng disampaikan dengan sarkastik dan kelakar. kelakar memang kelebihan mat luthfi.

yang aku ingat lagi aku tak menyesal beli buku ni. hahaha. yang lain2 aku tak ingat da.

No comments:

Post a Comment