Sunday 8 January 2017

Review buku: ENAK


Tajuk: Enak
Penulis: Nuril Basri
Penerbit: fixi

Hobi aku pada hari2 off adalah duduk kedai makan sorang2 dan baca buku. Time gaji boleh lah aku duduk kat kedai2 kopi mahal yg kopi dia benar2 kopi dan suasana dia lebih aman. Tapi sbb aku selalu off time orang lain kerja jadi selalunya kedai2 makan dalam mall2 mmg selalu aman.
Dulu2 mmg x biasa gerak sorang2 tapi by time bila kau kehilangan companion satu demi satu sbb pertambahan usia dan tanggungjawab..tidak lah kau akan kisah lagi semua tu. Duhh..

Aku tak ingat pon sinopsis cerita ni. Tp mcm lebih kurang cerita dari seberang. Ratu yg semakin bertambah usia yg tidak percaya akan bertemu cinta. Bertemu dgn hans. Cinta sepenuh hati. Tapi hans..kahwin dgn org lain. Kecewa yg membawa kpd perkahwinan Ratu dgn Inugraha.

Melayan inugraha dgn kasar dan entah bila dia jatuh hati pada sabarnya inu. Cliche kan. Tp plot twist dia kat hujung cerita. Demmit. Hahaha.

Tapi seronok utk dibaca.
Ok bias. Sbb tu dari sudut pandangan aku je.sekian.

No comments:

Post a Comment