Sunday 15 February 2015

review buku : DIAGNOSIS 2

result final sem dah kuar...wehehu
musim santai dah abes.
sblm aku sibuk dgn kerja dan terhegeh-hegeh belaja ( maklumlah...bukan belasan tahun lagi dah )
aku buat review buku... yg sebenarnya personally utk test ketajaman sel2 otak aku
kali ini buku ini jadi pilihan.

TAJUK : DIAGNOSIS 2
PENULIS : PARA DOKTOR MALAYSIA HEHE~
PENERBIT : WHITECOAT



menghimpunkan cerita-cerita pendek yang dikutip dari pengalaman2 penulis ( yg jugak merupakan seorang doktor ) juga cerita fiksyen yg direka tapi bertemakan bidang pekerjaan kesihatan^^

beberapa orang doktor terlibat dalam menghasilkan buku ini. oleh itu, gaya penulisan jugak berbeza.
literalnya jika penulisnya seorang blogger, gaya penceritaan pun mcm blog. jika penulisnya islamik, gaya penulisannya islamik dan jika penulisnya merupakan pakar kardiologi maka penulisannya tidak lari jauh dari urusan kardiologi..hehehe

seronok.
mungkin sbb aku pekerja kesihatan, jadi aku x punya masalah utk memahami terma2 medikal.
tp seronok sebab kau dpt selami apa yg mereka rasa.

salah seorang penulis buku ini merupakan doktor kat tmpt aku keje. jadi, wa dpt sign dia.wehehu~

No comments:

Post a Comment